Zastępca dyrektora –1 etat
Wykształcenie: wyższe.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Zastępcy Dyrektora ZDP,
6) co najmniej 5-letni staż pracy,
7) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104 t.j.),
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
9) znajomość problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi,
10) znajomość przepisów prawa w szczególności ustawy: o drogach publicznych, o finansach publicznych, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
11) znajomość podstawowych programów komputerowych.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat. B
2) wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa;
3) znajomość zagadnień dotyczących przepisów kodeksu pracy, w szczególności spraw kadrowych, bhp;
4) umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania zespołem ludzkim i powierzonym mieniem, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, zdolność negocjowania, asertywność, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres i umiejętność przeciwdziałania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych, samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- zastępowanie dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych,
- wspomaganie dyrektora w kierowaniu bieżącą działalnością Zarządu Dróg Powiatowych
i zapewnieniu jego prawidłowego funkcjonowania, - realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg powiatowych w ramach otrzymanych środków finansowych,
- podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystania środków, w tym finansowanych ze środków unijnych,
- kontrolowanie stanu technicznego dróg powiatowych, prowadzenie badań stanu nawierzchni i urządzeń drogowych,
- przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Zarządu i Rady Powiatu dotyczących dróg powiatowych,
- wspomaganie dyrektora w koordynacji działań powiatu w dziedzinie dróg we współpracy z pozostałymi jednostkami administracji samorządowej i rządowej,
- wspomaganie dyrektora w wykonywaniu zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu dotyczących zakresu działalności Zarządu Dróg Powiatowych.
- bieżące monitorowanie zmian przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku pracy,
- wykonywanie innych zadan zleconych przez przełożonych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru do pobrania ze strony internetowej;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) podpisane oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104 t.j.),
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy (w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego);
9) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i uprawnienia;
10) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t. j.).
Informacja o warunkach pracy:
1) Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
2) Wymiar czasu pracy: 1 etat, w godz. od 7.00 do 15.00.
3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu styczeń 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Zastępca dyrektora”, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 11 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, do dnia 14 lutego 2025 r. do godz. 14:00.
1) Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2) Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach.
4) Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku.
5) Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w pok. Nr 1, w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).
6) Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 26 - 00.
Dodano do BIP dnia 03-02-2025 12:49:47