Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Zastępca Dyrektora - 1 etat - UNIEWAŻNIENIE NABORU

Jednostka ogłaszająca
Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach Żeromskiego 3 24-200 Bełżyce
Data ogłoszenia
2024-06-21
Termin składania dokumentów
2024-07-01
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

1)         obywatelstwo polskie,

2)         pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)         brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)         nieposzlakowana opinia,

5)         wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku  Zastępcy Dyrektora ZDP,

6)         co najmniej 5-letni staż pracy,

7)         doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,

8)         brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1458, późn. zm.),

9)         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

10)     znajomość problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi,

11)     znajomość przepisów prawa w szczególności ustawy: o drogach publicznych, o finansach publicznych, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,

12)     znajomość podstawowych programów komputerowych.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

Wymagania dodatkowe

1)      prawo jazdy kat. B

2)      wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa;

3)      znajomość zagadnień dotyczących przepisów kodeksu pracy, w szczególności spraw kadrowych, bhp;

4)      umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania zespołem ludzkim i powierzonym mieniem, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, zdolność negocjowania, asertywność, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres i umiejętność przeciwdziałania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych, samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność.   

 

Zakres obowiązków

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. zastępowanie dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych,
  2. wspomaganie dyrektora w kierowaniu bieżącą działalnością Zarządu Dróg Powiatowych
    i  zapewnieniu jego prawidłowego funkcjonowania,
  3. realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg powiatowych w ramach otrzymanych środków finansowych,
  4. podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystania środków, w tym finansowanych ze środków unijnych,
  5. kontrolowanie stanu technicznego dróg powiatowych, prowadzenie badań stanu nawierzchni i urządzeń drogowych,
  6. przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Zarządu i Rady Powiatu dotyczących dróg powiatowych,
  7. wspomaganie dyrektora  w koordynacji działań powiatu w dziedzinie dróg we współpracy
    z pozostałymi jednostkami administracji samorządowej i rządowej,
  8. wspomaganie dyrektora w wykonywaniu zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu dotyczących zakresu działalności Zarządu Dróg Powiatowych.

9.       bieżące monitorowanie zmian przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań               na stanowisku pracy,

10.   wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy – według wzoru do pobrania ze strony internetowej;

3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;

4) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat;

7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy (w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego);

8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i uprawnienia;

9) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

10) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów  w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;

11) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą  z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016 r.)   oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t. j.).

Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:

1) Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

2) Wymiar czasu pracy: 1 etat, w godz. od 7.00 do 15.00.

3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu maj 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą  w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: zastępca dyrektora”, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 9 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych  w  Lublinie z siedzibą w Bełżycach,  ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, do dnia    1 lipca 2024 r. do godz. 15:00.

 

Uwagi

1) Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane  a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

2) Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.

3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach.

4) Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenia lekarskiego
o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku.

5) Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w pok. Nr 1,  w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).

6) Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 28 - 88.

Załączniki
  • doc 52,5 KB pobrano: 33 razy
  • pdf 165 KB pobrano: 218 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agata Bartnik
    Dodano do BIP dnia 21-06-2024 15:36:45