Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista w Dziale Finansowo-Ekonomicznym – 1 etat

Jednostka ogłaszająca
Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach Żeromskiego 3 24-200 Bełżyce
Data ogłoszenia
2023-07-05
Termin składania dokumentów
2023-07-17
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie: wyższe ekonomiczne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

6) wykształcenie wyższe ekonomiczne,

-  dodatkowym atutem będą ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub pokrewne, albo szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje z tego zakresu;

7) doświadczenie zawodowe: min 3 lata pracy (umowa o pracę) zawodowej;

9) znajomość programów Word, Excel w zakresie podstawowym;

10) znajomość zasad rachunkowości budżetowej;
11) umiejętność obsługi pakietów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej.

 Dodatkowe wymagania od kandydatów:

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1) znajomość przepisów z zakresu:

- ustawa o finansach publicznych,

- ustawa o rachunkowości,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,

- ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, VAT;

2) umiejętność pracy w zespole,

3) terminowość, rzetelność, samodzielność,

4) umiejętność analitycznego myślenia,

5) komunikatywność,

6) umiejętność pracy pod presją czasu,

7) dobra organizacja pracy.

Zakres obowiązków

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Ewidencjonowanie dokumentów w programie księgowym,
  2. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem rachunkowym,
  3. Dekretowanie dokumentów księgowych,
  4. Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
  5. Przygotowywanie przelewów bankowych,
  6. Przygotowywanie potwierdzenia sald i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia jednostki, przygotowywanie dokumentów inwentaryzacyjnych oraz rozliczeń inwentarza.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru do pobrania ze strony internetowej;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat;                                                                                                   
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia;
9) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów  w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
11) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą  z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119  z 04.05.2016 r.)   oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.).

Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:
1) Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

2) Wymiar czasu pracy: 1 etat, w godz. od 7.00 do 15.00.3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach,  ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu czerwiec 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą  w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście  w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista w Dziale Finansowo-Ekonomicznym” w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 9 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych  w  Lublinie z siedzibą w Bełżycach,  ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, do dnia 17 lipca 2023 r. do godz. 15:00.

Uwagi

1. Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

2. Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie. 

3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach.

4. Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku.

5. Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.  (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).

6. Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 28 - 88. 

Załączniki
  • doc 52,5 KB pobrano: 7 razy
  • pdf 166 KB pobrano: 64 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jarosław Majchrzak
    Dodano do BIP dnia 05-07-2023 11:34:08