Specjalista w Dziale Techniczno-Administracyjnym - 1 etat.
Wykształcenie: minimum średnie
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie minimum średnie;
7) minimum 3-letnie doświadczenie w pracy administracyjnej
8) znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum zakładowego/ składnicy akt;
9) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego, podstaw kpa,
10) znajomość programów Word, Excel w zakresie podstawowym;
11) umiejętność obsługi pakietów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
Wymagania dodatkowe
1) ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I lub/i II stopnia lub podobne szkolenia obejmujące tematyką metody działania archiwów w zakresie: gromadzenia, przechowywania, opracowywania i udostępniania dokumentów;
2) znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz problematyki związanej z funkcjonowaniem archiwum zakładowego/ składnicy akt;
3) gotowość doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji;
4) umiejętność pracy w zespole,
5) terminowość, rzetelność, samodzielność,
6) umiejętność analitycznego myślenia,
7) umiejętność stosowania prawa w praktyce,
8) komunikatywność,
9) umiejętność pracy pod presją czasu,
10) dobra organizacja pracy.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego/składnicy akt.
- Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego/składnicy akt na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych.
- Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji oraz przeprowadzanie skontrum dokumentacji.
- Porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym.
- Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.
- Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu.
- Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji w składnicy akt.
- Dokonywanie bieżących zakupów przedmiotów niertwałych, materiałów biurowych, druków oraz wyposażenia dla zarządu dróg.
- Współpraca w zakresie sprawowania nadzoru nad właściwym zabezpieczeniem mienia oraz informacji niejawnych.
- Wyposażenie obiektów ZDP w sprzęt ochronny p. poż. i środki gaśnicze oraz utrzymanie go w pełnej sprawności.
- Przechowywanie dokumentacji prawnej, technicznej i administracyjnej dot. nieruchomości, sprzętu i wyposażenia.
- Prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych będących w zasobach zarządu dróg.
- Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu działania Działu.
- Współpraca przy prowadzenie gospodarki magazynowej oraz zaopatrzenia.
- Współpraca w zakresie zabezpieczenia i ochrony obiektów, obsługą administracyjną i zapewnienia prawidłowego funkcjonowania organizacyjnego zarządu dróg.
- Bieżące monitorowanie zmian przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku pracy,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru do pobrania ze strony internetowej;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat;
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy ( w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego);
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i uprawnienia;
9) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
11) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.).
Informacja o warunkach pracy:
1) Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
2) Wymiar czasu pracy: 1 etat, w godz. od 7.00 do 15.00.
3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu grudniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista w Dziale Techniczno-Administracyjnym”, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 9 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, do dnia 30 stycznia 2023 r. do godz. 15:00.
1) Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2) Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach.
4) Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku.
5) Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w pok. Nr 1, w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).
6) Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 28 - 88.
Dodano do BIP dnia 16-01-2023 08:11:39