Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor nadzoru inwestorskiego – 1 stanowisko , 1/1 etat

Jednostka ogłaszająca
Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach Żeromskiego 3 24-200 Bełżyce
Data ogłoszenia
2023-01-10
Termin składania dokumentów
2023-01-30
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe w branży budowlanej, drogowej lub/i mostowej.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;

3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nieposzlakowana opinia;

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

6) wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w branży budowlanej, drogowej lub/i mostowej;

7) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej lub/i mostowej bez ograniczeń;

8) co najmniej 2 letnie doświadczenie w branży drogowej lub/i mostowej;

9) dobra znajomość przepisów prawa budowlanego;

10) umiejętność kosztorysowania w programie komputerowym;

11) przynależność do izby inżynierów budownictwa;

12) umiejętność obsługi pakietów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej, internetu.

13) prawo jazdy kat. B.

 Dodatkowe wymagania od kandydatów:

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1) znajomość przepisów z zakresu:

- Ustawa Prawo Budowlane,

- Ustawa o samorządzie powiatowym,

- Ustawa o drogach publicznych,

- Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,

- Ustawa Prawo zamówień publicznych,

2) umiejętność pracy w zespole,

3) terminowość,

4) dyspozycyjność,

5) komunikatywność,

6) wysoka kultura osobista,

7) dobra organizacja pracy.

Zakres obowiązków
  1. Przygotowywanie dokumentacji technicznej planowanych robót i przekazywanie wykonawcom (dokumentacja techniczna, dzienniki budów, księgi obmiarów).
  2. Przekazywanie wykonawcom placów budowy.
  3. Sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót.
  4. Sprawdzanie zleceń roboczych, faktur i innych dokumentów pod względem stosowania cen jednostkowych.
  5. Kontrola postępu robót drogowych w zakresie jakości, terminowości i zgodności z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, normami, wymogami technicznymi oraz zapewnienia warunków przestrzegania zasad ochrony środowiska.
  6. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na robotach nadzorowanych przez ZDP.
  7. Udział w okresowych i końcowych odbiorach robót, wykonywanie odbioru robót zanikających.
  8. Współpraca z komórkami organizacyjnymi ZDP w zakresie prowadzonych spraw.
  9. Udział w pracach komisji przetargowej.
  10. Przygotowywanie dokumentów w celu zgłaszania robót drogowych do organów nadzoru budowlanego.
  11. Udział w opracowywaniu specyfikacji technicznych.
  12. Przygotowywanie dokumentów do zlecania specjalistycznego nadzoru z zakresu robót towarzyszących (np. energetyki, telekomunikacji, geodezji, itp.) oraz jego koordynacja w trakcie realizacji robót.
  13. Organizowanie i koordynacja odbiorów liniowych robót drogowych realizowanych na drogach powiatowych oraz współpraca w tym zakresie  z odpowiednimi wydziałami.
  14. Przygotowywanie informacji z postępu realizacji robót.
  15. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, wynikających z zakresy działania ZDP.
  16. Weryfikacja opracowanych projektów budowlanych i wykonawczych.
  17. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych.
  18. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót wraz z potwierdzeniem usunięcia wad i usterek.
  19. Kontrolowanie i zatwierdzanie rozliczeń robót budowlanych.
  20. Przygotowywanie danych do sprawozdań i raportów.
  21. Udział w oględzinach, mających na celu określenie zakresu prac remontowych zasobu.
  22. Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich na prace remontowo-budowlane.
  23. Przygotowywanie propozycji do planów remontowych na dany rok.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego w pok. 9  w siedzibie zarządu lub do pobrania ze strony internetowej;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat;                                                                                                   
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia;

9) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów  w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
11) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą  z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119  z 04.05.2016 r.)   oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:
1) Praca w terenie, na budowie oraz w biurze przy komputerze. Rozkład czasu pracy na teren i biuro w zależności od potrzeb.
2) Wymiar czasu pracy: 1/1 etat,
3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu grudniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą  w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor nadzoru inwestorskiego”, złożyć osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 9 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych  w  Lublinie z siedzibą w Bełżycach,  ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, do dnia 30 stycznia 2023 r. do godz. 15:00.                                                  

Uwagi
  • Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
  • Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach.
  • Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego, oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku;
  • Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w siedzibie zarządu (pok. Nr 2) w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).

dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 28 - 88. 

Załączniki
  • doc 52,5 KB pobrano: 7 razy
  • pdf 208 KB pobrano: 74 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jarosław Majchrzak
    Dodano do BIP dnia 10-01-2023 13:35:45