Referent ds. zamówień piblicznych - 1 etat.
Wykształcenie: wyższe
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie wyższe,
- dodatkowym atutem będą ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych lub szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje z zakresu zamówień publicznych;
7) znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
8) znajomość ustawy o finansach publicznych i o dyscyplinie finansów publicznych oraz kodeksu cywilnego;
9) wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji przetargowej;
10) znajomość programów Word, Excel w zakresie podstawowym;
11) umiejętność obsługi pakietów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej, internetu.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
Wymagania dodatkowe
1) umiejętność pracy w zespole,
2) terminowość, rzetelność, samodzielność,
3) umiejętność analitycznego myślenia,
4) umiejętność stosowania prawa w praktyce,
5) komunikatywność,
6) umiejętność pracy pod presją czasu,
7) dobra organizacja pracy.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy.
- Opracowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej na podstawie otrzymanych materiałów.
- Przygotowywanie umów, do których stosuje się ustawę Prawo Zamówień Publicznych;
- Przygotowywanie umów, do których nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- Przygotowywanie zawiadomień o udzielenie zamówienia;
- Przygotowywanie protokołów z postepowań;
- Udział w pracach komisji przetargowej;
- Udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
- Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi ZDP w zakresie prowadzonych przez Wydział spraw.
- Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Lublinie w zakresie prowadzonych przez Wydział spraw.
- Przygotowywanie materiałów do rozliczeń finansowych zadań realizowanych we współpracy z innymi jednostkami samorządu terytorialnego.
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej spraw prowadzonych przez Wydział.
- Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
- Wytwarzanie, zamieszczanie i aktualizowanie danych stanowiących informację publiczną w Biuletynie informacji publicznej w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań,
- Bieżące monitorowanie zmian przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku pracy.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru do pobrania ze strony internetowej;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat;
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy ( w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego);
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i uprawnienia;
9) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
11) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Informacja o warunkach pracy:
1) Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
2) Wymiar czasu pracy: 1 etat, w godz. od 7.00 do 15.00.
3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu sierpniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. zamówień publicznych”, w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 9 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, do dnia 23 września 2022 r. do godz. 15:00.
1) Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2) Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach.
4) Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku.
5) Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w sekretariacie zarządu (pok. Nr 1) w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).
6) Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 28 - 88.
Dodano do BIP dnia 12-09-2022 09:15:38