Inspektor nadzoru inwestorskiego – 1 etat
średnie techniczne lub wyższe w branży drogowej lub/ i mostowej.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w branży drogowe lub/i mostowej;
7) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub/i mostowej bez ograniczeń;
8) co najmniej 2 letnie doświadczenie w branży drogowej lub/i mostowej;
9) dobra znajomość przepisów prawa budowlanego;
10) umiejętność kosztorysowania w programie komputerowym;
11) przynależność do izby inżynierów budownictwa;
12) umiejętność obsługi pakietów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej, internetu.
13) prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1) znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawa Prawo Budowlane,
- Ustawa o samorządzie powiatowym,
- Ustawa o drogach publicznych,
- Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- Ustawa Prawo zamówień publicznych,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) terminowość,
4) dyspozycyjność,
5) komunikatywność,
6) wysoka kultura osobista,
7) dobra organizacja pracy.
Zadania wykonywane na stanowisku:
1.Przygotowywanie dokumentacji technicznej planowanych robót i przekazywanie wykonawcom (dokumentacja techniczna, dzienniki budów, księgi obmiarów).
2.Przekazywanie wykonawcom placów budowy.
3.Sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót.
4.Sprawdzanie zleceń roboczych, faktur i innych dokumentów pod względem stosowania cen jednostkowych.
5.Kontrola postępu robót drogowych w zakresie jakości, terminowości i zgodności z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, normami, wymogami technicznymi oraz zapewnienia warunków przestrzegania zasad ochrony środowiska.
6.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na robotach nadzorowanych przez ZDP.
7.Udział w okresowych i końcowych odbiorach robót, wykonywanie odbioru robót zanikających.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie ;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego w pok. 9 w siedzibie zarządu lub do pobrania ze strony internetowej;
4) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
9) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia;
10) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Informacja o warunkach pracy:
1) Praca w terenie, na budowie oraz w biurze przy komputerze. Rozkład czasu pracy na teren i biuro w zależności od potrzeb.
2) Wymiar czasu pracy: 1 etat,
3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach,
ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu sierpniu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor nadzoru inwestorskiego”, złożyć osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 9 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, do dnia 24 września 2021 r. do godz. 15:00.
Dopuszcza się składanie dokumentów za pośrednictwem ePUAP- Adres skrzynki ePUAP: /ZDPBelzyce/SkrytkaESP znajdujacej się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
1. Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2. Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach.
4. Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego, oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku;
5. Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w sekretariacie zarządu (pok. Nr 9) w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).
6. Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 24 - 75.
W nawiązaniu do punktu 2 i w trosce o bezpieczeństwo oraz konieczność zapewnienia właściwego poziomu ochrony danych osobowych kandydatów, informujemy, że o spełnianiu wymagań formalnych kandydaci będą informowani bezpośrednio drogą telefoniczną lub e-mailową.
Dodano do BIP dnia 15-09-2021 13:30:31