Inspektor nadzoru inwestorskiego - 2 etaty
średnie techniczne lub wyższe w branży drogowej
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w branży drogowej;
7) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
8) co najmniej 3 letnie doświadczenie w branży drogowej;
9) dobra znajomość przepisów prawa budowlanego;
10) umiejętność kosztorysowania w programie komputerowym;
11) przynależność do izby inżynierów budownictwa;
12) umiejętność obsługi pakietów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej, internetu.
13) prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1) znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawa Prawo Budowlane,
- Ustawa o samorządzie powiatowym,
- Ustawa o drogach publicznych,
- Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- Ustawa Prawo zamówień publicznych,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) terminowość,
4) dyspozycyjność,
5) komunikatywność,
6) wysoka kultura osobista,
7) dobra organizacja pracy.
Zadania wykonywane na stanowisku: 1.Przygotowywanie dokumentacji technicznej planowanych robót i przekazywanie wykonawcom (dokumentacja techniczna, dzienniki budów, księgi obmiarów). 2. Przekazywanie wykonawcom placów budowy. 3. Sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót. 4. Sprawdzanie zleceń roboczych, faktur i innych dokumentów pod względem stosowania cen jednostkowych. 5. Kontrola postępu robót drogowych w zakresie jakości, terminowości i zgodności z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, normami, wymogami technicznymi oraz zapewnienia warunków przestrzegania zasad ochrony środowiska. 6. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na robotach nadzorowanych przez ZDP. 7. Udział w okresowych i końcowych odbiorach robót, wykonywanie odbioru robót zanikających. 8.Współpraca z komórkami organizacyjnymi ZDP w zakresie prowadzonych spraw. 9. Udział w pracach komisji przetargowej. 10. Przygotowywanie dokumentów w celu zgłaszania robót drogowych do organów nadzoru budowlanego. 11. Udział w opracowywaniu specyfikacji technicznych. 12. Przygotowywanie dokumentów do zlecania specjalistycznego nadzoru z zakresu robót towarzyszących (np. energetyki, telekomunikacji, geodezji, itp.)oraz jego koordynacja w trakcie realizacji robót. 13. Organizowanie i koordynacja odbiorów liniowych robót drogowych realizowanych na drogach powiatowych oraz współpraca w tym zakresie z odpowiednimi wydziałami. 14. Przygotowywanie informacji z postępu realizacji robót. 15. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, wynikających z zakresy działania ZDP. 16. Weryfikacja opracowanych projektów budowlanych i wykonawczych. 17. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych. 18. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót wraz z potwierdzeniem usunięcia wad i usterek. 19. Kontrolowanie i zatwierdzanie rozliczeń robót budowlanych. 20. Przygotowywanie danych do sprawozdań i raportów. 21. Udział w oględzinach, mających na celu określenie zakresu prac remontowych zasobu. 22. Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich na prace remontowo-budowlane. 23. Przygotowywanie propozycji do planów remontowych na dany rok.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku, na które aplikuje kandydat; |
Informacja o warunkach pracy:
1) Praca w terenie, na budowie oraz w biurze przy komputerze. Rozkład czasu pracy na teren i biuro w zależności od potrzeb.
2) Wymiar czasu pracy: 1 etat,
3) Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu wrześniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Miejsce i termin złożenia dokumentów: |
1) Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2) Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna od dniu 13 listopada 2019 r. na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/
3) w dniu 18 listopada 2019 r. o godz. 10:00 w świetlicy Zarządu z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test sprawdzający wiedzę potrzebną do pracy na stanowisku oraz z zakresu znajomości przepisów ww. ustaw oraz funkcjonowania jst;
4) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego
5) dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w sekretariacie zarządu (pok. Nr 9) w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).
6) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 24 - 75.
Dodano do BIP dnia 23-10-2019 10:10:23