Radca prawny – 1 etat
Wykształcenie: wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, potwierdzone aktualnym wpisem na listę radców prawnych.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone aktualnym wpisem na listę radców prawnych;
7) min. 10 letnie czynne wykonywanie zawodu radcy prawnego;
8) min. 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej, jako radca prawny podmiotów działających w branży budowlanej;
9) umiejętność obsługi komputerowych programów prawniczych;
10) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego;
11) znajomość ustawy o finansach publicznych;
12) znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych;
13) znajomość ustawy prawo budowlane;
14) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
15) znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
16) umiejętność analizy i stosowania aktów prawnych;
17) umiejętność precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie.
Dodatkowe wymagania od kandydatów: Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1) min. 2,5 letnie doświadczenie w organach jednostek samorządu terytorialnego/ samorządowych jednostkach budżetowych/ spółkach komunalnych będzie dodatkowym atutem;
2) umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole;
3) praktyczna znajomość problematyki prawno – samorządowej, administracyjnej i cywilnej;
4) umiejętność interpretacji przepisów prawa;
5) bardzo dobra organizacja pracy;
6) zdolności interpersonalne, odporność na stres, terminowość, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista;
7) prawo jazdy kat. B.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Opiniowanie pod względem formalno – prawnym umów i porozumień zawieranych przez ZDP, w sprawach skomplikowanych opracowywanie projektów umów;
- Opiniowanie pod względem formalno – prawnym wewnętrznych aktów prawnych - regulaminów, zarządzeń, instrukcji – pomoc w ich sporządzaniu;
- Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych na wniosek pracowników;
- Udzielanie pracownikom ZDP porad, wskazówek oraz wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa oraz doradztwa prawnego w zakresie orzecznictwa administracyjnego;
- Interpretowanie przepisów prawnych,
- Informowanie o wejściu w życie nowych przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem ZDP;
- Zastępstwo prawne i procesowe, opracowywanie wszelkich pism związanych z prowadzonymi sprawami;
- Występowanie przed sądami i urzędami.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego w pok. 2 w siedzibie zarządu lub do pobrania ze strony internetowej;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku,
na które aplikuje kandydat;
7) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy/ wydruk danych z CiDG;
9) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia;
10) kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych uprawniającego do wykonywania zawodu;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Informacja o warunkach pracy:
1) Zatrudnienie od 1 stycznia 2024 r.,
2) Wymiar czasu pracy: pełen etat
3) Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej dla osób, które nie maja doświadczenia w administracji samorządowej;
4) Preferowana praca -3 razy w tygodniu po 8 godzin z możliwością wykonywania obowiązków w formie hybrydowej (1 dzień zdalnie) ;
5) Miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, teren powiatu lubelskiego;
6) Wejście do budynku nie jest wyposażone w podjazd dla wózków;
7) Praca związana z obsługą komputera i urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu listopad 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Radca prawny”, złożyć osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, pok. Nr 9 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, w terminie do dnia 19 grudnia 2023 r. do godz. 15:00.
- Oferty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach.
- Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego, oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku;
- Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w siedzibie zarządu (pok. Nr 2) w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wynikach naboru).
Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 516 - 28 - 88.
Dodano do BIP dnia 08-12-2023 12:09:39